10 évvel ezelőtt valaki nem fizette ki az internetszámlát, a Vodafone pedig rajtam, mint új lakón áll bosszút - írtam nagyjából tíz nappal ezelőtt. Az történt ugyanis, hogy egy költözés után, bár ki van építve a lépcsőházban az internet az egykori UPC, új nevén a Vodafone által, mégsem akartak szolgáltatni, mivel (jóval) korábban valaki itt nem fizette ki rendesen a számlát.
10 évvel ezelőtt valaki nem fizette ki az internetszámlát, a Vodafone pedig rajtam, mint új lakón áll bosszút
A költözködéssel nem csak a megszokott bútorcipelés, és a folyamatos be- majd kicsomagolás jár. A különböző szolgáltatókkal is el kell számolni, le kell olvasni, hogy aztán iktathassák és kötözhessék a dolgaikat. Az internetet viszont elviekben egyszerű tovább vinni: a régi címen ki-, az új címen pedig bekapcsolják a szolgáltatást.
A korábbi beszélgetésem az ügyfélszolgálattal azzal zárult, hogy panaszt tettem emiatt, az ügyet pedig ígérték, kivizsgálják. Erre 15, de maximum 30 napot mondtak. Ami azért elég hosszú idő akkor, ha az embernek a munkájához feltétlenül szüksége van a stabil, vezetékes internetre.
Aztán alig telt el 8 nap, és felhívtak a cégtől.
Kivettük a tiltást a rendszerből, és akkor egyeztetnénk is időpontot a bekötéshez
- mondta az ügyintéző a mámorító szavakat.
Sőt, a telefonhívás másnapján már tudott is jönni a műszakis kolléga, valamint a költöztetési díjat, négyezer párszáz forintot el is engedték a kellemetlenségek miatt.
Azóta meg is történt a bekötés, minden szupi-szuper.
Csak azt nem értem, hogy a "sajnos nem tudunk a címen szolgáltatni egy 10 évvel ezelőtti tartozás miatt" helyett miért nem azt mondják alapesetben, hogy "elnézést, a címen látok egy tartozást, ennek utána kell néznem, de amennyiben ez nem köthető Önhöz, természetesen semmi akadálya a szolgáltatásnak". Miért kellett panaszt tennem ehhez, hogy aztán akár 30 napig izguljak a végeredményen?
Kis ember kis problémája. Csak valahogy egyre több az ilyen apró, felesleges küzdelem az életben.
Borítóképünk illusztráció, fotó: Pixabay