Mind jól tudjuk, a szalagátvágási időszak egy politikus számára mindig megterhelő időszak, ilyenkor szabadulnak el igazán a hormonok, vagyis résen kell lenni, hiszen a rövid, választásokat megelőző vadásszezonban egy zsákmányról sem lehet lemondani. Ez különösen igaz a már 17 éve megígért, és körülbelül 10 éve épülgető M25-ösre is.
Ennek megfelelően a nem kis logisztikai feladatot igénylő pompás és felemelő átvágásra több frakcióra is elegendő miniszter, államtitkár, országgyűlési képviselő, vezérigazgató, ügyvezető, elnök-vezérigazgató, kormánymegbízott, közgyűlési elnök és polgármester sorakozott fel:
- Nyitrai Zsolt, a kiemelt társadalmi ügyekért felelős miniszterelnöki megbízott és fideszes országgyűlési képviselője,
- Benkő Tibor honvédelmi miniszter,
- Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára,
- Juhász Roland, a Miniszterelnöki Kormányiroda állami vagyongazdálkodásért felelős államtitkára,
- Nagy Róbert Attila, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatója,
- Zsiga György, a Colas Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója,
- Tóth Sándor, a Colas Út Zrt. vezérigazgatója,
- Sipos Zsolt, a He-Do Kft. ügyvezetője,
- Homolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója,
- Pajtók Gábor, Heves megyei kormánymegbízott,
- Juhász Attila Simon, a Heves Megyei Közgyűlés elnöke,
- Mirkóczki Ádám (Egységben a Városért Egyesület), Eger polgármestere,
- Habis László (Fidesz-KDNP) Eger volt polgármestere,
- Nagy Csaba (Fidesz-KDNP), Füzesabony polgármestere,
- Sári László (Fidesz-KDNP), Kerecsend polgármestere,
- Vámosi László (Fidesz-KDNP), Andornaktálya volt polgármestere,
- Orosz József, Nagytálya polgármestere, valamint
- Hanuszik Csaba (Együtt Maklárért Egyesület), Maklár polgármestere.
Kész szerencse, hogy kétszer kétsávos az út, így legalább elférnek, bár a rendezői balon kicsit nagyobb a zsúfoltság.