Pár hete írtunk arról, hogy a Győriek Győrért csoport egyik moderátora rákérdezett Szeles Szabolcs alpolgármesternél arra, hogy lesz-e Szabadhegy és Marcalváros között egész nap közlekedő közvetlen buszjárat, mivel úgy tűnik, hogy erre van igény a környéken: sok diák jár a két városrész egyikéből a másikba iskolába, illetve például a szabadhegyiek kiértesített postai csomagjaikat is csak a Lajta utcai postán tudják átvenni Marcalvárosban.
Válaszul az alpolgármester felvázolta egy ilyen járat elképzelt útvonalát, majd kiszámolta, hogy mindez 23,5 millió forintjába lenne évente a városnak, és ebben nincs benne még az, hogy ebben az esetben több buszra és járművezetőre lenne szükség, amely további költségnövekedést jelent.
Most Ungár Péter, a Vas megyei LMP országgyűlési képviselője kérdezett rá a témára Palkovics László innovációs miniszternél, aki alá a MÁV, és a most már MÁV alá tartozó Volánbusz is tartozik: ez a cég üzemelteti a buszokat Győrben is. Mint a minisztérium válasza megerősítette:
ebben a kérdésben az önkormányzat az illetékes, ők kérhetik a menetrend módosítását a szolgáltatótól.
Az alpolgármester korábbi válasza ugyanakkor azt sugallta, hogy a járat olyan költségnövekedéssel járna, ami miatt egyelőre nem éri meg a városnak a Szabadhegy és marcalváros között közvetlenül közlekedő járat indítását. A városházához köthető Győriek Győrért csoport vonatkozó bejegyzését egyébként időközben törölték.
Ungár Péter résztulajdonosa az Ugytudjuk.hu-t kiadó gazdasági társaságnak.