Gyökeresen átalakul a Facebook a következő egy hétben, írja a Telex. A fejlesztő Meta nagy újdonsága a dupla hírfolyam lesz:
- az egyik a Home (ezt látjuk alapban, ha elindítjuk az alkalmazást), ahová bármilyen felhasználótól, oldaltól vagy nyílt csoporttól beeshetnek posztok, kizárólag a Facebook jól ismert algoritmusa szabja meg a tartalmat, amit elvileg minden egyes felhasználónál az egyéni ízlésére és szokásaira optimalizál majd
- a másik pedig a Feeds (erre át kell majd kattintani), amit eddig simán facebookos hírfolyamként ismertünk a főoldalunkról, azaz itt lesznek az ismerőseink posztjai, a követett oldalak bejegyzései, illetve a csoportok posztjai kerülnek ide, ahol tagok vagyunk.
Hirdetések természetesen mind a két hírfolyamban lesznek.
Vagyis alapesetben az app dönti el, milyen tartalmakat mutat a felhasználónak, amit valószínűleg a Tiktok sikere ihletett, írják.
A cég szerint így egyszerre lesz szórakoztatóbb a facebookozási élmény, és kap a felhasználó nagyobb kontrollt afölött, hogy mit szeretne látni.
A változás először az iOS-es és androidos appokat érinti, aztán érkezik a webes felületre. Ahogy a Facebook újításainál lenni szokott, az átállás fokozatos, nem mindenki kapja meg egyszerre, a tervek szerint nagyjából egy hét alatt éri el az összes felhasználót.