Adjunk együtt új lendületet Szombathelynek - hirdette egy molnió a szombathelyi régi cipőgyár falán az októberi önkormányzati választások előtt. A hirdetés a Fideszé volt, csak hogy azért nem a párt fizetett.
Most birtokunkba került okiratok szerint a nettó 495 ezer forintba kerülő hirdetést a Vasi Friss Rádió Kft. rendelte meg október 1. és 13. között, és végül ez a cég fizette is ki.
A Kft. neve ismerős lehet a frisss.hu és a Frisss FM kapcsán. Ez az a cég, amelyik mind a kettőt üzemelteti. Igaz a Frisss FM egy ideje már a Rádió 1 hálózatához csatlakozott.
Az Opten adatai szerint a Vasi Friss Rádió Kft. ügyvezetője Kis-Kádi Tamás, és egy lépcsőn keresztül tulajdonosa is a cégnek. A Friss Rádió Kft. ugyanis a Gyöngy Rádió Kft. tulajdonában van, amelynek tulajdonosa Kis-Kádi. A Gyöngy korábbi tulajdonosa pedig Koroknai Róbert volt, akinek érdekeltségébe tartozik az Alpok Terra Kft. Ez az az építőipari cég, amelyik a korábbi fideszes városvezetés alatt egyedül nyerte el (egy-két esetben korzonciumi partnerrel) azt az útfelújítási csomagot, amiben 800 millió forintot adott az Európai Unió Szombathelynek.
Egyesek szerint Kis-Kádi nem más mint Hende Csaba (Fidesz-KDNP) országgyűlési képviselő strómanja. Ezt látszik megerősíteni az is, hogy Kis-Kádit, bár zalaegeszergi, Puskás Tivadar (Fidesz-KDNP) a polgármestersége alatt Szombathely képviseletében delegálva lett a Nyugat-Pannon Járműipari és Mechatronikai Központ Nonprofit Kft. felügyelő bizottságába.
Az őszi kampány során még a Vas Megyei Területi Választási Bizottság is elmarasztalta a céget, mert a rádió a híreiben a helyi Fidesz mellett kampányolt.
Tisztán látszik hát, hogy a Vasi Friss Rádió Kft. ezerrel kötődik a helyi Fideszhez.
Ennél sokkal súlyosabb, hogy párt-hirdetést csakis párt pénzből lehet kifizetni. Ellenkező esetben törvénysértés történik. A rendelkezésünkre álló iratok alapján pedig alapos a gyanú, hogy ez történt.
A cég részéről is aggályos, hogy olyan hirdetést fizetett ki, amin nem magát reklámozta, azaz olyan szolgáltatást vett igénybe, ami nem a saját gazdasági tevékenységét szolgálta. A fideszes hirdetés számlájának befogadása felveti a költségvetési csalás gyanúját.
A legnagyobb kérdés persze az, hogy mennyire egyedi ez az eset. A Fidesz ugyanis Szombathelyen látványos módon: óriásplakátokkal, úgynevezett elefántfülekkel, és minden egyéb kültéri hirdetéssel kampányt. Ezek után könnyen előfordulhat, hogy mindezek költségét nem a párt, hanem több esetben egy külsős cég állta.
Szólj hozzá!
Az elmúlt években egyre több nő érdeklődik a műszempilla-hosszabbítás iránt, mind szépészeti megoldásként, mind pedig karrierlehetőségként.
Aztán újabb 20-at, ha az átvilágítás során feltárt esetleges hiányosságokat a szervezet pótolja.
11 millió forintot különített el rá az önkormányzat. Július 2-től lehet regisztrálni a csemetékért.
Az intimitás nem feltétlenül két emberről szól, az önmagadhoz való kapcsolódás is idetartozik.
Érdemes figyelni, hogy senkit ne érjen meglepetés.
Közel 2 millió forinttal csapta be áldozatait.
A tervek szerint kerékpár sávokkal és zöld növényekkel építik át a város egyik fő közlekedési ütőerét.
Országosan és havi szinten 0,8 százalékkal nőttek az albérleti díjak májusban.
Amikor az ingatlan mellett lévő szabadtéri terület kialakításáról van szó, akkor sokféle lehetőségünk van.
Töprengett már azon, milyen kihívások elé állítja az érzékeny bőr a mindennapokban?
Június 13-tól lehet gyalogolni közösségben.
De jön az Éberkóma, Nemazalány, és Lotfi Begi is.