A kádári nosztalgia marad, a cukortartalom és a szintetikus anyagok mennek. Az újragondolt változat már az egészséges életmód híveinek is bűntudat nélkül adhatja meg a felfrissülést; így építené újra az egykor legendás üdítőitalt egy horvátzsidányi palackozóüzem - írja a Forbes.
A lap szerint Dorogi Évának két évbe telt megszerezni a Bambi védjegyét, de fel sem merült benne, hogy más néven lépne be a prémium üdítők magyar piacára.
Itthon soha nem ittam üdítőt, mert nagyon mainstreamek és cukrosak, de külföldön mindig csodáltam, hogy mennyire jó minőségűek, ötletesek, és sokszínű tartalmú italokat árulnak. Olyan terméket akartunk létrehozni, amivel ugyanúgy fel tudjuk rakni magunkat a térképre, mint ahogy a német Fritz-Kola, az angol Fentimans vagy a lengyel On Lemon
- mondja a pénzügy szakon végzett Éva az ötletről.
A Horvátzsidányban található ásványvízpalackozóba anno még pénzügyi befektetőként szállt be a Tenning Investment Zrt.-n keresztül a Dorogi család, ők korábban főként agrárjellegű tevékenységekkel foglalkoztak.
2016-ban indult el 1,5 milliárd forintos befektetéssel a Bambi projekt is.
A hibrid gyártósor 840 millió forintos - hitelből és saját forrásból - összeálló beruházással és 380 millió forint európai uniós és hazai támogatással épült.
Rebarbara, narancs- sevillai narancsvirág, gyömbér-boróka, és citrusos citrom ízekkel indulunk, de megvan rá a technológiánk, hogy bármilyen irányba tovább tudjuk a Bambit fejleszteni.
- mondta Dorogi.
A Forbes információi szerint a viszonteladók negyven százalékban bolti partnerek, hatvan százalékban éttermek és kávézók lesznek. Ősztől egy boltban vásárolt Bambit 480 forintért, egy kávézó teraszán 550- 680 forintért kortyolgathatunk.