A Győr és Veszprém közötti járatsűrítéssel kapcsolatban küldött sajtóközleményt a győri Jobbik, amelyben az elővárosi vasúthálózat mielőbbi kiépítését szorgalmazzák. (Ehhez egyébként Dézsi Csaba András polgármester korábbi közlése szerint 101 milliárd forintért lobbizik a város.)
A 11-es Győr-Veszprém vasútvonal esetében április közepétől bevezetett sűrített menetrenddel végre normális döntés született. A pannonhalmi járásban a kedvező változások hatására a korábbinál sokkal többen tudják igénybe venni a térség vasúti, közösségi közlekedését, mely kedvező alternatívát nyújthat az egyéni közlekedéssel szemben az elővárosi, távolsági és turisztikai forgalomban egyaránt. Az óránkénti menetrend, így a műszakos vonatok visszaállítása és a kedvező jegyárak minőségi javulást ígérnek a nyúli ipari park és a győri munkahelyeken dolgozó ingázóknak is.
Viszont a 10-11-es vasútvonalak mentén hiányzik a Győr-Adyváros megállóhely, ami a két vasútvonal elővárosi közlekedésbe történő bevonásának meghatározó alapja lenne, átszállási lehetőséget biztosítva az Ipari park felé, lehetőség a kórház, a szakrendelők és a bevásárlóközpont megközelítésére. Továbbra sincs Ménfőcsanakon központi megállóhely. A 750 éves Győr városának vasútállomása, ami az ország egyik legforgalmasabbja, dr. Dézsi Csaba polgármester szerint is „egy hányadék”.
A Jobbik Győri Alapszervezete továbbra is követeli, hogy a kötöttpályás közlekedés normális működése érdekében az eddig elmaradt és csak „tervezgetett” beruházások mielőbb valósuljanak meg! Ismét felhívjuk a Fidesz illetékeseinek figyelmét, hogy a fejlesztések egyik legfontosabb része a folyamatos egyeztetés a szakmai szervezetekkel, szakértőkkel – ezt követően azonnal induljon meg az érdemi munka!