Nyilvánosan elérhetővé vált a lista azokról a nagyberuházásokról, amelyek elmaradnak, későbbre halasztódnak a kormány döntése nyomán a gazdasági helyzet miatt: ebből kiderül, hogy
elmarad az új győri Mosoni-Duna-híd megépítése, illetve a Lukács iskola felújítása.
Az új híd Gyárvárost (Ipar út) kötötte volna össze Révfaluval és Bácsával. „Ez új dimenziót fog hozni a közlekedésben, nagyobb dobás lesz, mint a Jedlik híd volt” – mondta korábban lapunknak a projektről Máthé-Tóth Péter, a győri Útkezelő akkori szóvivője. A belső elkerülő alapvetően a déli és északi városrészek, illetve részben az szigetközi települések gyorsabb összekötésére hivatott (bár nem nyúlik ki a 14-es útig), és a híd várhatóan – ha megépül valaha több ezer autóval tehermentesíti majd a Széchenyi, Kossuth és Jedlik hidakat. A város észak-déli közlekedés-eloszlása sokkal nyitottabbá válik, széthúzza a forgalom áramlást az új fejlesztés.
A projekt kezdeti 22 milliárdos becsült költsége egyébként 33 milliárdra nőtt idén januárra, májusban pedig már világos volt, hogy nem fog megépülni. A választás környékén egyébként el is kezdték látványosan a tereprendezést, kivágtak egy csomó fát.
A Lukács iskola felújítását korábban Paár Attila és Mészáros Lőrinc cégei nyerték el közösen, itt egy nagyjából 2 milliárd forintos projektről beszélünk. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent dokumentáció szerint a felújítás mellett új tanműhelyet, belső díszudvart és szabadtéri sportályát is építettek volna az iskolában.
Ezek mellett szintén elmarad vagy csúszik a szigetközi bicikliút felújítása is.