Az üzletekben elkezdték a jelölések alkalmazását, amit mindenkinek használnia kell.
Azzal mindenki egyetért, hogy csak akkor szabad elmenni otthonról, ha feltétlenül szükséges. Ugyanakkor ha máshogy nem tudjuk megoldani, ételért muszáj kimozdulnunk néha, de a védekezésről ilyenkor sem szabad lemondani.
Ami az üzletekben tartózkodásra vonatkozik, a legtöbb szakértő azt mondja, minimum 1 méteres távolságot kell tartani egymástól. Ez azonban sajnos alap esetben sokszor nem sikerül.

Emiatt a boltok feljelölték a padlón a megfelelő távolság tartásához szükséges 1 métereket. Ezen vonalak mögé kell beállni a kasszánál.
Tartsuk hát be a védőtávolságot, illetve türelmesen segítsük azokat is, akik még nem hallottak a segítő intézkedésről.
Szólj hozzá!
Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?