Áh fiam, mintha mindent ingyen adnának, annyian voltak!
Vadul terjed az a fotó a Facebookon, amit egy szombathelyi fiatalember készített, állítólag ma reggel, és azt látszik rajta, hogy idős emberek hosszú, tömött sorokban állnak a Vásárcsarnok bejárata előtt. A piacon komoly óvintézkedéseket vezettek be, vagyis az épületben egy időben 100 embernél többen tartózkodhatnak, így hát a többiek várni kényszerülnek.
Amivel nem is lenne baj. Csakhogy a fotón az látszik, hogy pont ahhoz a korosztályhoz tartozó emberek várakoznak, akik a legveszélyeztettebbek a koronavírus-fertőzéssel. De a képen az is jól kivehető, hogy a várakozók a javasolt, egy méteres minimum távolságot sem tartják be egymástól.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?