„Objektív felmérést kell készíteni Sárváron az utak, járdák, parkolók állapotáról, helyzetéről” - mondta Németh Zsolt, a sárvári összefogás polgármesterjelöltje az Ugytudjuknak. A képviselő szerint a sárvári utak problémája abból a sajnálatos logikából fakad, amelyet már a korábbi és a jelenlegi városvezetés is alkalmaz, miszerint elsősorban választási utak és választási aszfaltozások készültek Sárváron.
„Mára eljutottunk odáig, hogy esetenként a foltokat foltozzák, de a városban, főleg a peremterületeken, relatív gyors beavatkozásra lenne szükség.” – mondja a képviselő az utak jelenlegi állapotáról. A sárvári összefogás tagjai egyébként úgy gondolják, hogy egy olyan térképet kell készíteni, ami megbízható és objektív képet ad elsősorban az utak állapotáról, de figyelembe venné a járdák és a parkolók helyzetét is. Németh Zsolt szerint az utak felújítását szükségszerű priorizálni, amelyet egyértelműen a lakossággal is egyeztetni kell, és felelősséggel, az erőforrásokkal szinkronba kell úgy hozni, hogy az a városlakók és a város költségvetése részéről is működtethető, és elfogadható legyen.
A sárvári Batthyány utca
A sárvári képviselő szerint túl kell jutni a választási ígéreteken, az összefogás tagjai pedig azt szeretnék, hogy olyan ne fordulhasson elő az még egyszer, amely tavaly bekövetkezett. Németh Zsolt ugyanis elmondta, hogy Sárváron, a 2018-as országgyűlési választások kapcsán megígérték a város vezetői, hogy felújítják a Batthyány utcát a Szombathelyi útig, nagyjából a vasúti átjáróig. Azóta viszont eltelt már több mint egy év, és a beígért aszfaltfelújításoknak talán egyharmada sem teljesült. Ráadásul a fő utcának azt a szakaszát javították meg, amely a többihez képest minőségében még a legjobb volt.
Németh Zsolt szerint a sárvári fő utca olyan ramaty állapotban van, hogy már az is késő lenne, ha az aszfalt felújítását holnap kezdenék el. „Itt már nem ígéretek, hanem konkrét megvalósítás szükséges” – teszi hozzá. Az összefogás tagjai a városban azt látják, hogy az utak javítása kapcsán is sikerült eljutni a migránskérdés logikájához. A választások közeledtével ugyanis egyre többet hangoztatják a Fideszes képviselők, hogy migránsveszély van, aztán elmúlnak a választások, és hirtelen eltűnik ez a fajta veszély. Az utak állapota hasonlóképpen működik, ígéretcunamik kerülnek napvilágra, aztán amikor vége van a választásoknak, akkor legyenek elégedettek a sárváriak mindazzal, amit kaptak.
A sárvári ellenzéki képviselők szeretnék, ha ez a logika megváltozhatna, ők a maguk részéről egy egységes, stabil, kiszámítható, és évről évre működtethető, a városlakók által teljeskörű elégedettséget jelentő városfejlesztést szeretnénk elérni. „Látjuk, hogy a pályázati forrásokon túl nagyságrendileg évi 250 millió forint körüli összegre lenne szükség ahhoz a város költségvetéséből, hogy a városban a következő 5-7 évben jelentős minőségi javulás legyen tapasztalható. Ezt a nagyságrendet akkor is szükséges lenne elérni, ha olyan helyekről, mint például a sárvári média támogatása, kellene forrásokat átcsoportosítani” – tette hozzá Németh Zsolt.
Szólj hozzá!
A Királyvölgyi úton történt a tragédia.
Előremutató fejlesztések jönnek a győri busz - és vasúti közlekedésben.
Erősre sikeredett 10 percet tolt le Őriszentpéteren a Fidesz Vas 03-as választókerületi alelnöke a Tisza fórumán.
A kisbuszban 4 ember meghalt és senki sem volt bekötve.
5 százalékponttal vezet a Tisza a Fidesz-KDNP előtt.
A rendezők megnyitják az ETO Park Hotel felőli bejáratot is.
A magyar válogatottak számára eddig felemásan alakult a torna.
Városunkat is érzékenyen érinthetik a globális folyamatok.
Kalapáccsal törte be a szélvédőket, összesen 27 alkalommal.
Halmozati büntetésekre számíthat.
2 milliárd forinttól esett el a szervezet.