A koronavírus egy sokak számára ismeretlen, vagy csak kevésbé ismert fogalmat tett világszerte ismertté. Ez pedig a társadalmi távolságtartás, ami a szakemberek szerint minimum 1 métert jelent. Vagyis ha éppenséggel olyan helyen járunk, ahol nem egyedül vagyunk, akkor célszerű a másiktól egy méterre állni. Ezt a szabályt szemlélteti 4, általunk is jól ismert világmárka.
Audi on Twitter
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other - we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. https://t.co/uwsW2JbhEu
A McDonald's 'm' betűjének két íve, az Audi karikái, a Volkswagen két betűje, de még a Coca-Cola írásjegyei is messze elkerülik, hogy érintkezzenek egymással. Egy nálunk kevésbé ismert márka, a banánjairól ismert Chiquita pedig szó szerint eltűntette a logojáról Miss Chiquita-t, ugyanis a hölgy a cég szerint hazament.
Volkswagen News on Twitter
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve https://t.co/JeY27epjhl
neha jaynarayan 🗨️ on Twitter
Staying apart is the best way to stay united." @CocaCola's #SocialDistancing message up on Time's Square billboard. #StayAtHome 🙏🏽
I'm already home. Please do the same and protect yourself. #stayhome
21.6k Likes, 179 Comments - Chiquita (@chiquitabrands) on Instagram: "I'm already home. Please do the same and protect yourself. #stayhome"