Hogyan fizethet a vevő bankkártyával egy webáruházban?
Ahhoz, hogy a vásárlók a webáruházban történő vásárlás során bankkártyával tudjanak fizetni, szükség van egy olyan platformra, mint például a BizPay E-Commerce szolgáltatása által nyújtott megoldás. A cég a WorldLine nemzetközi vállalat szolgáltatását kínálja a webshop üzemeltetők számára, illetve kereskedő és szolgáltató vállalkozások számára modern asztali (LAN-on) terminálokat, mobil terminálokat, Linkpayment szolgáltatást, valamint Tap on Mobile alkalmazást.
Az E-Commerce szolgáltatás révén különböző típusú bankkártyákkal tudja a számlát kiegyenlíteni az ügyfél a vásárlás során. Mindez egyszerű, könnyű és nyomon követhető tranzakciókat jelent a vállalkozásod számára. Közel 80 ismert webshophoz rendelkezésre áll az integráció, az egyedi fejlesztésű webáruházakhoz pedig a JSON API-n keresztül lehet integrálni.
Biztonság és megbízhatóság
Mint minden pénzügyi szolgáltatás, így a fizetési megoldások terén is az egyik legfontosabb szempont a biztonság, az ügyfelek érzékeny adatainak védelme. Ha erre biztonságos megoldást alakítasz ki, az ügyfelek szívesen fognak vásárolni nálad, hiszen azt tapasztalják, hogy biztonságosak a tranzakciók, és nem éri őket semmilyen hátrány a vásárlás kapcsán.
Hogyan hatnak a fizetési megoldások a vásárlói döntésekre?
Ha a webáruházad jól működő, biztonságos számlakiegyenlítési lehetőséget kínál az ügyfeleid számára, azzal növelheted a vásárlói konverziót. Több látogató fog vásárlóvá válni, mivel biztonságban érzik a banki adataikat a tranzakció során.
A bizonytalan fizetési lehetőségek ellenben gyakran vezetnek a kosárelhagyás jelenségéhez, ami azt jelenti, hogy a vásárló félbehagyja a vásárlást, megáll a bankkártyaadatainak megadása előtt, és kilép a webáruházból. Ebben az esetben lehet, hogy nem találta megbízhatónak a rendelkezésre álló fizetési megoldást, és ezért nem vásárolta meg a terméket. Valószínűleg a legközelebbi vásárlási szándék realizálására sem a te webáruházadat fogja választani.
Gördülékeny fizetés a hosszú távú kapcsolatépítés módszere
Ha a vevők azt tapasztalják, hogy a webáruházadban a termékek jó minőségűek, a vásárlás folyamata egyszerű, a fizetés biztonságos, akkor máskor is szívesen fognak visszatérni. Nagy eséllyel megosztják a pozitív tapasztalataikat az ismerőseikkel, ajánlják a webáruházadat másoknak. Ezek a pozitív visszajelzések új ügyfeleket fognak bevonzani, ami forgalomnövekedést jelenthet. Megtarthatod az ügyfeleid bizalmát, és hosszú távon növelheted az üzleti sikereidet.
A biztonságos fizetési megoldások tehát nemcsak a fizetési folyamat megvalósulását garantálják, hanem a vásárlók döntéseire és szokásaira is hatással vannak.
Szponzorált tartalmat olvastál!