Ma már nem feltétlen az ár a döntő tényező, a potenciális vevők sokszor a fizetés és a szállítás egyszerűségét, gyorsaságát díjazzák. A kiélezett versenyben a webshopok nem engedhetik meg maguknak, hogy lemaradjanak versenytársaik mögött, így ha a konkurencia előrébb jár a csomagok kiszállítása kapcsán, nagyobb kényelmet garantál vásárlóinak, érdemes követni. Amennyiben ez a terület olajozottan működik, számíthatsz a vásárlók elégedettségére. A különböző piaci szereplők integrációk segítségével kapcsolhatók össze a webáruházzal. Először is milyen webshopmotort válassz? Milyen integrációk léteznek?
Saját fejlesztés vagy bérelt webáruház?
Ma már magad is összerakhatsz egy weboldalt, illetve webshopot kódolási tudás nélkül is a népszerű és nagyrészt ingyenes tartalomkezelő rendszerek (CMS) segítségével, azonban annak érdekében, hogy pénzt is termeljen, érdemes szakemberekre bízni. Egy webfejlesztő önmagában általában csak a weboldal technikai beállításaihoz ért, így praktikusabb, ha egy szakembereket tömörítő marketing ügynökséget bízol meg vele. Mindkét megoldás komoly összegbe kerülhet, ami egy kezdő vállalkozás esetében megfizethetetlen lehet.
Ekkor jöhet képbe egy bérelt webshopmotor, a magyar piacra érdemes a hazai fejlesztésűek egyikét választani. Ezzel a megoldással ugyan nem kerül a tulajdonodba a webáruház, viszont amíg fizeted érte a havi bérleti díjat, az előfizetési csomagnak megfelelő valamennyi funkciót, integrációt igénybe veheted, megkapod a frissítéseket, a fejlesztéseket, illetve technikai támogatást is igénybe vehetsz.
Integrációk, alkalmazások
Amennyiben jó webáruházmotort választottál, sok külső szoftver, alkalmazás, integráció használatára van lehetőséged, és a lista folyamatosan bővül a piaci igényeknek megfelelően. És ezért nem kell külön fizetned! Az integrációk egy része saját fejlesztés, más része harmadik féltől származik.
Találsz a fizetésre, szálltásra, számlázásra, ügyvitelre, ERP-re, CRM-re, chatre, statisztikára, ár-összehasonlításra, feedre, marketing eszközökre, tanúsításra, hírlevélküldésre, logisztikára, piactérre, ÁSzF-re, áruhitelre, kiszállításra, termékfeltöltésre, illetve SEO-ra vonatkozó megoldásokat is.
Webáruház logisztika - sok múlik rajta
Ma már senki nem szeret hosszasan várakozni egy megrendelt termék megérkezésére, így azt a webáruházat fogja választani, amely a legkényelmesebben teszi lehetővé számára a megrendelt áruk átvételét.
A csomagfeladás és kiszállítás máig legnépszerűbb módja a házhoz szállítás, de egyre többen keresik a kötetlenebb átvevőpontos, illetve a csomagautomatás kiszállítást is, így ha eddig nem tetted, érdemes ezeket is felvenni a listádra. Valamennyi ismert logisztikai szolgáltató hatékonyan integrálható, a választás rajtad áll!
Szponzorált tartalmat olvastál.