Donald Trump nemrég egy közleményben kérte arra a támogatóit, hogy bojkottálják több gyártó termékét is. A volt elnök többek között a Coca-Colát vette célba, amiért a cég bírálta azt a törvényt, amelyet nemrég Georgia államban fogadtak el. A törvény értelmében a szavazóknak mindenképpen fényképes igazolványt kell felmutatniuk, ha levélben szavaznának, de a törvény lecsökkenti a levélszavazatok gyűjtésére szolgáló ládákat, és kitolná a korai szavazatok leadásának határidejét. A republikánusok szerint így lehetne visszaadni az emberek hitét a választások tisztaságában, a demokraták szerint viszont a csökkentett szavazati lehetőségek viszont rosszul érintenék főként a színes bőrű szavazókat.
A Coca-Cola vezetője, James Quincey erősen bírálta a törvényt, Quincey szerint visszafelé fejlődik Georgia, ha a választásokig nem változtatnak a most elfogadott szabályokon. Az államban eddig büszkén vállalták, hogy minél szélesebb körben, és minél több módon biztosítják a szavazatok leadását, a Coca-Cola fejese szerint most viszont sok ember lehetősége sérült.
Georgia a 2020-as elnökválasztásokon nagy szerepet játszott, az államot végül a demokrata elnökjelölt, Joe Biden nyerte, így pedig meg is pecsételte a választások kimenetelét. Biden győzelmében nagy szerepet játszottak a levélben leadott szavazatok, amelyet azóta Trump és a republikánusok is lépten nyomon próbálnak elgáncsolni.
Így már érthető, hogy Trump miért kérte arra a szavazóit, hogy többet ne vásároljanak Coca-Colát, de a történetbe becsusszant egy kis baki is, írja az Insider. Trump nemrég Stephen Millerrel, az egykori tanácsadójával találkozott, aki meg is osztott kettejükről egy fotót a Twitteren. A fotón viszont ott bujkál egy rosszul elrejtett diétás kóla Trump telefonja mögött.
Just had a terrific meeting with President Trump! pic.twitter.com/jGyAnURAky
— Stephen Miller (@StephenM) April 5, 2021
A képből látszik, hogy az egykori elnök egyáltalán nem mondott le a kólafüggőségéről, annak ellenére, hogy a követőit erre bíztatta. Trump egyébként az évek során egészen furcsa kapcsolatot épített ki a diétás kólával, sokszor tweetelt már arról, hogy még nem látott sovány embert kólát inni, majd azt is megosztotta a követőivel, hogy a márka nem igazán boldog az üzletemberrel, ennek ellenére tovább issza a termékeiket.