"Bírd tovább. Légy vegán."
- ezzel a szlogennel járult hozzá a járvány körüli kommunikációhoz a világ legnagyobb állatvédő szervezete, a PETA.
A Twitterre kiposztolt, alig több mint fél perces kampányfilmben párhuzamosan láthatunk két szeretkező párt, akik közül az egyik férfi vegán, a másik húsevő. A felvételen látható, hogy a vegánok eszeveszetten hancúroznak, miközben a húsevők részéről pillanatokon belül véget ér a szex, a nő berág a pasira, aki ezért kirohan a lakásból és a fejére zuhan egy légkondicionáló.
Tanulság: a vegán férfiak jobbak az ágyban, a húsevők pedig korán halnak. Nem mindennapi meglátás, de a szervezet úgy tűnik nem zavartatja magát, elvégre a videóhoz is az alábbi mondatot fűzték:
“Remélhetőleg egy vegán pasival dekkolsz otthon, hogy tovább bírd a karantént.”
A videó egyébként eredetileg a 2016-os Super Bowl idején készült reklámfilmnek. A PETA-nak ugyanis szokása, hogy a tudatosan provokatív kampányfilmjeit megpróbálja méregdrága Super Bowl-reklámként futtatni, hogy a borítékolható visszautasítás is ismertebbé tegye azokat.