A Facebook bejelentette, hogy újratervezte a mobilos Messenger logóját, az eddigi kék helyett egy kékből pinkbe átmentő színt kap a szolgáltatás ikonja, ami egyben jelzi azt is, hogy a csevegő jobban közelít az Instagram felé - szúrta ki a 24.hu.
Nemrég írtunk mi is arról, hogy a közösségi óriás átjárhatóbbá szeretné tenni az üzenőit, így idővel mindenkinek lehetőségre lesz rá, hogy a Messengeren keresztül folytassa az Instagramon zajló beszélgetéseket és fordítva.
Kvázi összevonják az Instagramot a Facebookkal és a Messengerrel
Accounts Center (magyarul valószínűleg: fiókközpont vagy fiókkezelő) néven új, a szolgáltatásaihoz tartozó központi fiókrendszert alakít ki a Facebook, hogy a platformok közti posztolgatás és vásárlás még egyszerűbbé váljon - derül ki a közösségi oldal bejelentéséből a HVG szerint. Fotó: Pixabay Azt írják, hogy a Facebook egyik régi tervét valósítja meg azzal, hogy a főbb alkalmazásai közti kapcsolatot a korábbiaknál is szorosabbra fűzi.
Pár új funkciót is kap a csevegő, választhatók lesznek például új csetes témák, szelfimatricák, és más lesz a csevegőablakok alapbeállításként megadott színe. Az üzenetsorokra nyomható reakciókból is többfélét választhatunk, derül ki a bejelentésből, azok személyre szabhatók lesznek. A frissítés fokozatosan válik elérhetővé világszerte mindenkinek.