Accounts Center (magyarul valószínűleg: fiókközpont vagy fiókkezelő) néven új, a szolgáltatásaihoz tartozó központi fiókrendszert alakít ki a Facebook, hogy a platformok közti posztolgatás és vásárlás még egyszerűbbé váljon - derül ki a közösségi oldal bejelentéséből a HVG szerint.
Azt írják, hogy a Facebook egyik régi tervét valósítja meg azzal, hogy a főbb alkalmazásai közti kapcsolatot a korábbiaknál is szorosabbra fűzi.
Ennek a tervnek a része az üzenetküldő Messenger, illetve az Instagram chatfelületeinek összeolvasztása is.
A most bejelentett változások a következőek lesznek:
- az eddigieknél is egyszerűbbé válik az egy felhasználónév/jelszó párossal történő belépés a Facebook által tulajdonolt szolgáltatásokba;
- a profilkép, név és egyéb személyes adatok közös helyen lesznek, változtatásuk esetén mindenhol automatikusan megtörténik majd a változás;
- összevonják a számlázást a fizetős tartalmaknál;
- egyszerre jelenhetünk meg több felületen is;
A változás másik hozadéka, hogy több adat fonódik majd egy-egy felhasználó személyes köré, melyekkel pontosabb, relevánsabb hirdetéseket jeleníthetnek meg.
Magyarán ugyanazokat a hirdetéseket kapjuk majd mindkét felületen.