Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója ma jelentette be, hogy az Instagramon és a Facebookon is kikapcsolhatják a politikai hirdetéseket a felhasználók - írja a 444.hu. Zuckerberg ugyanis azt nyilatkozta, hogy figyelnek azokra akik már eldöntötték, hogy kire voksolnak az idei elnökválasztáson. Ezért mától Amerikában fokozatosan elkezdik bevezetni a politikai hirdetések kikapcsolását vagy akár teljes körű blokkolását.
Aggodalomra azonban semmi ok, ugyanis az USA-n kívül is bevezetik ezt a funkciót, ami ősztől válik elérhetővé vélhetően világszerte. Kicsit ellent mond ennek az intézkedésnek, de az államokban élő felhasználóknál júliustól a hírfolyam tetején lesz elérhető az Információs Központ, amivel akár 160 millió szavazót is elérhet a Facebook. Arról viszont nem szólnak a hírek, hogy aki kikapcsolta a hirdetéseket az is látja-e majd ezt a tájékoztatót, mivel ugye ez is politikai tartalmú hirdetésnek minősül.