A Magyar Nemzeti Banktól és a rendőrség Twitter-oldalát leszámítva bármilyen magyar hivataltól teljesen szokatlan stílusban hirdeti az MNB Facebook-oldalán, hogy november 1-től nem lehet már fizetni a régi típusú ezerforintossal.
Nem fogod elhinni, sőt. Elsőre én is azt hittem, hogy megint a Kutya Párt egyik mémjéről van szó:

Kép: MNB
A világhírű arctalan művész, Banksy egyik legutóbbi húzását másolták le a képen. (Amikor egy árverést követően a frissen elkelt, egyik leghíresebb képét egyszerűen ledarálta egy a keretbe épített iratmegsemmisítővel.)
Így születnek két betű hozzáadásával a nagy ötletek: Bank -> Banksy
Az üzenet lényege az, hogy november 1-től már csak az új ezresekkel lehet fizetni majd, de a bankokban és a postákon még három évig, a Magyar Nemzeti Banknál pedig még húsz évig díjmentesen cserélik.
Túl sok már nincs forgalomban, a Facebook-bejegyzés szerint október közepéig már lecserélték az ezerforintosok 80 százalékát.
Szólj hozzá!
Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?