Kollégánk küldte a fotókat, szokatlan dolgot fedezett ma a fel a Dolgozók útján járva.
Nézzétek csak:
Még a nyáron jártunk utána, miért is van feltúrva és félbe hagyva a Dolgozók útja alatt átfutó Potyondi árok hídja.
Akkor a Magyar Közút azt a választ adta, hogy "A bontási munkák során kiderült, hogy az eredeti tervektől eltérően részlegesen a hídfőket és a pályalemez egy részét is szükséges felújítani. Az erre vonatkozó műszaki feltételek és a többletmunkák forrásai is biztosítottá váltak, így a felújítási munka folytatódhat.A híd teljes felújítását az eredeti szerződés szerint szeptember végére kell befejezni (...)"
Aztán jött az iskolakezdés, a Liget utcai híd lezárása és a forgalmi dugók. Balassa Péter egy drapériával számon is kérte a városvezetést, mert szerinte nem sürgeti eléggé a híd befejezését.
Most azonban mindenki megnyugodhat, úgy tűnik, elkészült a nagy mű, pihenhet az alkotó.
Rendszeresen vezetett jogsi nélkül kábítószer hatása alatt.
Tovább szűkítené a képviselők jogköreit az új működési szabályzat.
Győr polgármesterének gondolatai 1956 kapcsán.
A baleset miatt teljesen lezárták az érintett útszakaszt.
Ha arra volt pénz, hogy a megyei önkormányzat 100 millió forintért bérelje a győri Csónakházat, amelynek a fenntartása azóta is milliókat emészt fel, akkor a sugárterápiás gépekre is legyen! - véli a párt.
Február, március környékén kezdheti meg működését. Nem a Posta fogja üzemeltetni.
Hova lesz az évi 250 millió forintos minisztériumi támogatás?
Garázdaság miatt kell felelnie.
Hiába állította az előző városvezetés.
Az egyik sértett az edzőtáborban elszenvedett bántalmazás miatt nyolc napon belül gyógyuló könnyű sérüléseket is elszenvedett, és kórházi ellátásra szorult.
Komoly időszakban vagyunk, ami az üzleti környezetet illeti, mert a NIS2 irányelv hatálybalépésével sok minden megváltozik a nagyvállalati szférában. Ennek nyomán egy nagyon komplex kibervédelmi környezet alakul ki, ami az Európai Unión belül kap teret.
Tömegesen sodorhatja veszélybe az állatokat.
Jellemzően több webáruház még mindig CRM szoftvert alkalmaz, ritkább esetekben Data Management Platformot (DMP). A cikkben bemutatjuk a CRM szoftverek hiányosságait, és azt is eláruljuk, hogy ezeket hogyan oldja meg a CDP.
Emiatt áll a munka.
A motorkerékpár megbízható működése és élettartama nagyban függ attól, hogy milyen alkatrészeket használunk. Az olaj- és levegőszűrők cseréje fontos a megfelelő működés érdekében, és nem elhanyagolható szempont a megfelelő alkatrész kiválasztása.