Az Óperint utcai fizető parkolónál tartott sajtótájékoztatót Nemény András, az Éljen Szombathely! polgármesterjelöltje. Nem véletlen a helyszín, a választási programjukban eddig kevésbé emlegetett parkolásgazdálkodásról kívánt beszélni.
Visszaemlékezett öt évvel ezelőtti programpontjukra, akkor teljesen ingyenessé szerették volna tenni az egész városban a parkolást, ezt mint mondta, azóta a tapasztalatokat figyelembe véve más struktúrában képzelik ma el.
Egyszerre szeretnének környezetkímélő belvárost és kedvezményt adni a szombathelyieknek.
Az autótulajdonosoknak biztosítanának egyedi gyártású parkolóórát, amin beállíthatnák az érkezési időt, ezzel jelezve a parkolóellenőrnek, hogy mikortól szükséges a parkolójegyet váltani. Ha letelt a türelmi idő, akkor sem szükséges az autóhoz fáradni, ugyanis sms-ben, vagy applikációban is megindítható a fizető parkolás.
A próbaidőszakot követően középtávon viszont már az új Szombathely-applikációval összevonva is lehetővé tennék a kétórás ingyen parkolást.
Az ígéret szerint 2027-ben már úszni lehet az új létesítményben.
Elsőként azok az önkormányzatok léphetnek, ahol a zártkerti területek jelentős lakhatási alternatívát vagy rekreációs funkciót töltenek be.
A honvédelmi miniszter katonai műveletet tervez pont akkor és pont ott, amikor és amerre a tömeg halad majd csütörtökön.
Szidalmazott, megütött és megrángatott egy lányt.
Súlyos baleset történt egy soproni iskolában.
Faállomány-felújítás kezdődik a Dózsa György rakparton.
De mi történik ha a budapesti csúcson végre békét kötnek a felek?
„Visz a vonat, megyek utánad.” Ja, nem visz!
Több mint 11 ezer kiló hulladékot halmozott fel az udvarán.
Több helyről is hamis orvosi iratokkal vett fel biztosítási pénzt.
Elgurult a pöttyös.
Minden fillért magára költött.
Gyárvárosban gyulladt ki egy garázs teteje, személyi sérülés nem történt.
A hétfői ideiglenes helyzet sem rózsás.
Előfordult, hogy a síró csecsemő száját befogta, a hason fekvő gyermek fejét belenyomta a kiságy matracába, amitől a kislány koponyacsonttörést szenvedett.
Ezzel együtt már tíz vidéki nagyvárosban van jelen a mobilitási platform.