Nyáron még azt lehetett hallani, hogy megszűnik a Telenor márkanév. Bolgár lapértesülések szerint a tulajdonos több országban is fókuszcsoportos piackutatásokat végzett az új, egységes márkát illetően, az egyik potenciális befutó pedig a jelöltek közül a következő márkanév lett volna:
Laa.
A HWSW techportál viszont most azt írja, több évvel meghosszabbította a norvég Telenor Csoport a 2018-ban a cseh PPF Csoporthoz került Telenor Magyarország márkahasználati jogát, így a magyar távközlési piac prominens szereplője az előzetes várakozásokkal szemben jövőre biztosan nem vált nevet, megúszva ezzel a márkaváltással kapcsolatos tetemes költségeket.
Korábban felmerült annak az eshetősége is, hogy a Telenor érintett leányvállalatai felvehetik az európai régióban több országban is ismertnek számító, a spanyol Telefónica-hoz tartozó O2 márkanevet is, ez azonban azokon a piacokon, ahol a márkát egyáltalán nem ismerik (mint például Magyarországon) végül nem járt volna előnyökkel. A PPF jelenleg Csehországban és Szlovákiában használhatja az O2 brandet, a két országban a márkahasználati jogot egyszer már meghosszabbították, illetve a használati jog opciós jelleggel 2022-ben további öt évre meghosszabbítható.