Aki nem él burokban, az valószínűleg vagy pánikol a koronoavírustól, vagy már elege van belőle, hogy naponta többször is ilyen hírekkel találkozik. Azt azonban kevesen tudják, hogy kit és hogyan érdemes elkülöníteni. Pontosan ezért a TASZ egy hiánypótló infografikát készített az ezzel kapcsolatos tudnivalókról.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?