Most, hogy szinte az egész világ kénytelen otthon maradni, egyre többen fordulnak a kirakósokhoz. Vannak, akik csak lekapják a polcról a régi játékokat, mások viszont különféle online boltokból rendelnek egyet-egyet, hogy elüssék az időt a járvány alatt. Az embereket hirtelen olyannyira lázba hozta a puzzle, hogy
az online boltokban egy hónap alatt 370 százalékkal megugrott a kereslet a játékok iránt.
Az internetes vásárlás keresztapja, az Amazon pedig beszállt az őrületbe, az oldalon található egyik eladó ugyanis olyan puzzle-t kezdett el forgalmazni, amely teljesen egy színből áll. Nincs különbség a darabok között, el is nevezték a játékot a lehetetlen kirakósnak. A puzzle két színben, feketében és fehérben létezik, arról viszont nem írnak, hogy az egyik könnyebb lenne mint a másik.
Az Amazonon értékelni is lehet a terméket, egy vásárló azt mondta, hogy a darabkák hátoldalán található egy minta, ami segít összerakni a képet, egy másik viszont azt mondta, hogy a 1000 darabból álló puzzle darabkái eléggé aprók, ami megnehezíti az amúgy is embertpróbáló feladatot. Egy harmadik vásárló igazat adott azoknak, akik szerint túl nehéz a kirakós, szerinte ugyanis a szülei majdnem beleőrültek a játékba, mire sikerült befejezni.
De nem a lehetetlen kirakóz az egyetlen puzzle, ami a karantén ideje alatt hatalmas népszerűségnek örvend. Nemrég ugyanis újra felkapták a Kodak iszonyúan sok, 51 ezer darabos kirakósát, ami a világ 27 csodáját mutatja be. Bármennyire is hihetetlennek tűnik, a vásárlók szerint mégis a Kodak puzzle-je a könnyebb, hiszen a 27, egyenként 1900 darabra osztott játékot egyszerűbb darabonként kirakni, mint az egy színből álló rokonát.
Forrás: The Marketplace Podcast