Ha csak páran maradnak otthon, azzal is jelentősen csökkenthetjük a vírus terjedését.
Komoly összegben mernék fogadni, hogy a legtöbb olvasónk valószínűleg már vagy a tévében, vagy a YouTube-on találkozott a kormány egyik videójával, amiben Győrfi Pál ad különböző tanácsokat a koronavírussal kapcsolatban. Ezek közül az egyik legfontosabb, hogy ha tehetjük, akkor maradjunk otthon, hogy ezzel is lassítjuk a vírus terjedését.
Pontosan ezt szemlélteti az alábbi animáció is, hogy ha csak mondjuk 10 ember dönt úgy, hogy nem megy át a haverjához, nem bulizik, vagy éppenséggel otthonról dolgozik, már azzal is elég komoly változást lehet elérni.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?