A Celebrations adventi csokinaptár készítői valóságos össztűz alá kerültek néhány vásárló miatt - olvasható a Mirror-on.
Úgy tűnik, sok adventi csokoládé-válogatás első pár ablaka mögött csakis Bounty volt, a kókuszos csoki pedig többeknek nem a kedvenc édessége.
A Twitter-en több ember is felháborítónak találta az esetet, és sokan azt is írják, a cég számukra „tönkretette a karácsonyt”.
Sőt, egyesek olyan tweetekkel is előállnak, hogy ez a szörnyűség koronázza csak meg igazán a 2020-as évüket.
Nem volt elég rossz 2020?
- írják a kókuszos csokoládét kevésbé kedvelők.
A gyártó szóvivője a sajtómegkeresésekre azt mondta,
mindannyiunknak vannak kedvence. Talán a Bounty lenne az utolsó csokoládé, amit felbontanak, míg mások ennél jobb kezdést el se tudtak volna képzelni az advent idejére.
Hozzátette, senkinek nem kell pánikba esnie, a kalendáriumba természetesen más csokikat is rejtettek a Bounty-n kívül.
A céget az elmúlt években is sok kritika érte, mert a naptár első ajtajába a legmegosztóbb ízvilágúnak tartott Bountyt helyezték. A cikk szerint ennek ellenére az adventi csokinaptárak eladásai idén is rekordokat döntenek.