Dézsi Csaba András győri polgármester a GyőrPlusz rádió reggeli műsorában elmondta, hogy a vasútállomás felújítása ügyében azután hívta el a MÁV vezetőjét Győrbe, hogy azt olvasta: a MÁV ötven vasútállomást felújít, de a győri nincs köztük. Hozzátette: eddig felsőbb szintű vezetők nem jöttek Győrbe valamiért, „ennek megvoltak az okai”, de megváltozott ezzel kapcsolatban a hozzáállás. A MÁV most elkezd tervezni egy energetikai felújítást,
miközben a polgármester szerint továbbra is asztalon van az intermodális csomópont ötlete, tehát hogy egy egységként újuljon meg a vidéki pályaudvar és a vasútállomás. A MÁV igazgatója pedig mélygarázst építene a vasútállomás mellé.
A polgármester az interjúban kerek-perec kimondta: a vasútállomás mostani épülete egy „hányadék”, a projekt pedig egyelőre tervezési fázisban van, ha nem lesz előrelépés időben, akkor ő maga fog ellátogatni a MÁV-hoz. Beszéltek még az elővárosi vasútról is a MÁV igazgatójával – a gond az, hogy a rendszerváltás idején egy sor iparvágányt felszámoltak, amelyek összekötötték egymással a városrészeket; ennek ellenére igyekeznek megoldani ezt a dolgot.
A műsorban betelefonálók is kérdezhettek, egy belvárosban lakó idősebb hölgy az önkormányzati tulajdonban lévő műemlék lakóházak állapotáról, illetve a győri „bulinegyedről” kérdezte a polgármester. Dézsi Csaba András elmondta: utóbbi kérdésre a válasza a tervezett kulturális negyed, ahol felépülne a „Fiatalok Palotája”, ahol szórakozóhelyek, koncertterem lenne – így próbálnák meg kivonni a fiatalokat a történelmi belvárosból.
A polgármester beszélt arról, hogy valamiféle bevonattal kezelik a játszóterek fémcsúszdáit, amelyek a nyáron felforrósodnak; illetve arról, hogy utasította a Győr-Szolt, az Árpád-parkolóházban helyezzék üzembe az átadás óta üzemeltető hiányában nem működő elektromosautó-villámtöltőket. Emellett kiderült, hogy szeptemberig gyűjti össze Radnóti Ákos alpolgármester, hogy milyen buszjáratok átalakításáról tárgyaljon a város a Volánbusszal.