A baleseteiről hírhedt lámpás kereszteződésben ugyanis letakarták a gyalogos-átkelőhelyek jelzőgombjait.
A Paragvári utca és a Bartók Béla körút kereszteződésében emberemlékezet óta gombbal lehet jelezni a gyalogosoknak, ha át akarnak kelni az úton. Egy átlagos délutánon ha valaki arra jár, és zöld jelzést szeretne kérni, csak megnyomja a nagy piros gombot, és megvárja, amíg sorra kerül.
Igaz, arról őszintén fogalmam sincs, hogy ha senki nem nyom gombot, akkor valaha zöldre vált-e a lámpa a gyalogosoknak.
Most viszont - félhetően azért, mert a koronavírus okozta fertőzésveszély miatt nem átlagos napokat élünk - vastag fekete fóliával le van ragasztva mind a nyolc nyomógomb. Ráadásul mindenki megnyugodhat, így is szépen jön a zöld jelzés.
Viszont, Önök szerint van, aki így is megnyomta a gombot?
Igen, van!

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?