Korábban beszámoltunk róla, hogy a város hivatalos szlogenjének számító „Szívügyünk Győr” szlogent nem a város, hanem Dézsi Csaba András (Fidesz-KDNP) polgármester magáncége, a Heart Care Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. birtokolja 2022 márciusa óta óta.
A szlogen maga viszont 2020 októbere óta a város hivatalos jelmondatának számít, ami számos kérdést vet fel. Az egyik az, hogy hogyan védethette le a polgármester a város hivatalos szlogenjét, a másik pedig az, hogy ha már ez valahogy sikerült, kell-e fizetnie a városnak azért, hogy használja azt. Mint korábban írtuk, alapvetően nem sokat számít, hogy a polgármester elkezdte levédetni többek között a Szívügyünk Szentiván nevet az önkormányzati tulajdonú GYTP Kft.-vel, mivel amíg nem kereskedelmi célra használják a szentiváni civilek a nevet, addig nem nagyon lehet beléjük kötni.
Győr azonban nem csak arculatában, de merchandise-termékeken is használja a „Szívügyünk Győr” szlogent, magyarán szólva már olyan területre tévedt, ahol fizetni kéne a védjegyért. Megérdeklődtük hát a győri jegyzőnél, hogy van-e városnak szerződése a polgármester cégével a védjegyhasználatról, és mennyit fizetett ezért.
A válasz szerint „jogszerűen használja az önkormányzat a védjegyet, mivel fizetési kötelezettséget nem tartalmazó felhasználási szerződést kötött erre a jogtulajdonossal.”
Az továbbra sem derült ki, hogy hogy fordulhatott elő az, hogy egy magáncég levédetett egy olyan szlogent, ami két évvel korábban Győr hivatalos szlogenjévé vált. A felhasználási szerződést természetesen közérdekű adatigénylés keretében kikértük a hivataltól.