Sok állam azért hagyta jóvá a kereskedelmi kaszinó szerencsejátékokat, mert úgy vélik, hogy azok a pénzügyi fejlődés eszközét jelentik. A legjobban látható előnyök a bővített munka, több kiemelkedő vám jövedelem az állami és a szomszédos törvényhozás, és a növekedés a közeli kiskereskedelmi foglalkozik. A nyomasztó állami kiadási tervek, a szomszédos államokban a klubtól kieső bevételek miatti aggodalom, valamint a szerencsejáték klub fogadással kapcsolatos nyitottabb mentalitás mind-mind az elismerését ösztönözték, amint azt a Nemzeti Szerencsejáték Hatásvizsgálati Bizottság zárójelentése is jelzi.
Bár a monetáris fejlődést a klubüzlet és a szomszédos törvényhozás arra használja, hogy eladja a szerencsejáték klubfogadás lehetőségét a lakosságnak, az, hogy egy üzleti klub bemutatása és fejlesztése egy térben mennyire ösztönzi a kibővített pénzügyi javulást, homályos marad. Ráadásul a nagy népszerűségnek örvendő online kaszinók és sportfogadások a források jelentős részét adó formájában juttatják el a városba vagy az államba. Ha szeretné kipróbálni, kipróbálhat egy megbízható sportfogadási oldalt,Betfair.
1. kérdés: A kaszinó szószólói általában kiemelik az alacsonyabb környékbeli munkanélküliségi rátát, miután egy klubot bemutattak annak bizonyítékaként, hogy a klub a közeli üzleten dolgozik. Mivel a közeli munkanélküliségi ráta csökkent a klub bemutatása után, azt kell, hogy jelentse, hogy a klub segített csökkenteni a környékbeli munkanélküliséget a minősítéssel. A környékbeli munkanélküliségi ráta adatait szembe kell állítani az országos munkanélküliségi ráta adataival egy hasonló időszakban. Abban az esetben, ha a mozgások valami hasonlóról számolnak be, elképzelhető, hogy a szerencsejáték klub régióban kialakult összes munka a gazdasági ciklus szabályos fejlődésének (a gazdaság különböző területeinek monetáris változásai) és nem a szerencsejáték klub bemutatásának a következménye. Ha a munkanélküliség csökkenése a szerencsejáték klub bemutatása után nagyobb a környéken államszerte, akkor ezen a ponton azt lehet állítani, hogy a klubnak biztosnak kell lennie abban, hogy csökkenti a közeli munkanélkülieket.
2. kérdés: A kiterjesztett munkával kapcsolatos alapvető gondolat az, hogy a szerencsejáték-klub tevékenysége munkát igényel, és ez a munka a környékről fog érkezni. Ez tehát csökkenteni fogja a közeli munkanélküliséget. A felteendő kérdés nem egyszerűen az, hogy a szerencsejáték-klubok csökkentik-e a munkanélküliséget, hanem az, hogy kiknek csökkentik a munkanélküliséget. A legtöbb klub foglalkozáshoz valamilyen képességre van szükség, legyen az könyvelés, kártyák kezelése, biztonság, vagy más készség. Abban az esetben, ha egy szerencsejáték klub egy olyan vidéki régióba akar költözni, ahol általában kevésbé tehetséges munkaerő van, a klub feltehetően a területen kívülről fog tehetséges munkaerőt vonzani.
Feltételezve, hogy ez a munka a környékbeli munkásoknak a klubba való eljutásán kívül marad, akkor a környékbeli munkanélküliség változatlanul megmarad. Abban az esetben, ha a tehetséges munkaerő egy része úgy dönt, hogy a szerencsejáték-klub közelébe költözik, a munkanélküliségi ráta (amely a munkanélküliek száma a munkaerővel elosztva) a környéken csökken, tekintettel arra, hogy a munkaerő bővült. Ez a csökkent munkanélküliségi ráta az, amit gyakran bizonyítékként használnak arra, hogy a klubok kétségtelenül hatással voltak a közeli üzletre. Mindazonáltal fontos megérteni, hogy az első, általában kevésbé tehetséges népesség munkanélkülisége alapvetően változatlan maradt - csak a tehetségesebb, frissen debütáltak találtak munkát a klubnál. Ezeknek a friss debütálóknak a munkája csökkentette a munkanélküliségi rátát.
A legtöbb állam a szerencsejáték klubok megváltozott jövedelmét számítja fel, és az értékeléseket állami és közeli projektek támogatására használja fel. Missouri államban a költség mértéke 18%, és van két extra százalékos illeték a közeli regionális hatóságok támogatására. A kaszinó támogatói, az állami és a közeli törvényhozás előnyt jelentenek a szerencsejáték klubok díjbevételének. Ez a jövedelem a megterhelt klubbevételek kedvezményezettjei számára jelent előnyt. Mindenesetre jelentős annak megértése, hogy ez a jövedelem nem „új pénz” a társadalom számára.
A díjak a fizetés cseréjét hozzák létre, kezdve az egyik gyűléssel, majd a következő csoportra - erre a helyzetre, a klub tulajdonosoktól az állami és a szomszédos törvényhozásokig (és végül a program kedvezményezettjeihez). Az állami törvényhozások a klubok díjbevételét különböző projektekre használják; azonban a kormány által finanszírozott képzés minden számla szerint a szerencsejáték klub díjbevételének célja felé hajlik számos államban. Az igazat megvallva, az államok gyakran előre tudják, hogy mennyi készpénzt tartanak fenn a szerencsejáték klub jövedelméből az államilag finanszírozott képzésre. Ez azt sugallja a nyilvánosságnak, hogy a képzési kiadások azóta bővültek, hogy a klubbevételek megterhelése elkezdődött.
Még egy figyelembe veendő elem, hogy számos szerencsejáték klubban kávézók, üzletek és szálláshelyek állnak a szerencsejáték klubok ügyfelei rendelkezésére. Minden, ezekben az üzletekben vásárolt dolog az állami, és a közeli ajánlatok díjszabási szabályozása szerint elérhető. Egy esetleges szerencsétlenség a kiskereskedelmi ajánlatok a helyi szomszédság területén lehet, hogy többnyire kiegyensúlyozza a bővülés a kiskereskedelmi ajánlatok akció a klubban.
A kaszinóvállalkozások társadalmi és gazdasági előnyei:
- Foglalkoztatás teremtése
- Szórakoztatás
- Helyi sportok szponzorálása
- Adóbevételek
- Turizmus erősítése
- Az ingatlanok értékének növelése
- Szabadidős tevékenységek
Bár következetesen elítélik, a szerencsejáték klubok ipara óriási hatással van a környékbeli szervezetekre. Foglalkozásokat teremt egyenesen és közvetve. Vámot fizet a szomszédos államoknak, valamint felértékeli az utazási iparágat. Az olyan városi területeken, mint Las Vegas, a kritikus szerencsejáték klubok nagyszámú látogatót vonzanak, akik több milliárd dollárral növelik a környék gazdaságát.
Szponzorált tartalmat olvastál!
Címlapkép: Pixabay.