„Kevés ilyen brand létezik, a Ferencváros után az ETO a legpatinásabb klub Magyarországon. A társadalmi közösségépítő szerepe, mely a régióhoz köti a klubot, rendkívül fontos. A szurkolókkal szimbiózisban kell értéket teremtenünk” – nyilatkozta Soldos Péter, az ETO Futball Kft. új ügyvezetője, aki a Győri Új Szónak adott interjút.
Szóba került az is, hogy mik a tervek idén nyárig:
„A tulajdonos azt kérte, hogy a szakmai vezetés a fiatalokat preferálja a hátralévő meccseken. Érezzék meg az másodosztály légkörét, aki arra érdemes, az minél több játékpercet töltsön a pályán”
– nyilatkozta Soldos, hozzátéve, hogy új igazolásokkal is számolnak a nyáron.
Azt is elmondta: a következő szezonban pedig már a feljutás lesz a cél.
Az interjúban szóba került, hogy egyelőre az ETO Park felvásárlása miatt nem világos, hogy kivel kell megállapodni a létesítmények használatáról, de az új vezető azt mondta, hogy ezzel nem foglalkozik, biztos benne, hogy sikerül majd megállapodni.
A teljes interjú itt olvasható.