„Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el”
– szúrta ki az Mfor.hu.
Orbán Ráhel, a miniszterelnök lánya júniusban lett ügyvezető a férje, Tiborcz István tulajdonában lévő ingatlanos cégcsoport BDPST Koncept Kft. nevű leányvállalatában.
„A cégcsoport missziója, hogy hozzájáruljon a magyarországi építészeti örökség megóvásához azáltal, hogy kiemelkedő adottságú, ugyanakkor jellemzően leromlott állapotban lévő ingatlanokat teljeskörűen felújít, a jelenkor követelményeinek megfelelően modernizál, és azoknak új funkciót és üzleti modellt ad. Ezen tevékenység, misszió mellett a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy szükség van a stabil alapokra épített márkastratégia kialakítására is a sikerek eléréséhez”
– írták a cég közleményében.
A BDPST Group portfóliójába tartozó hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításával a BDPST Hotel Management foglalkozott korábban, azon belül pedig Orbán Ráhel és csapata.
A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept.
A leírásból megtudtuk, hogy Orbán Ráhel csapata számos márka koncepciójának kialakításán dolgozott már: az ő munkájukat tükrözi a BOTANIQ Turai Kastély, az Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is.
Egyedül az nem derült csak ki, hogy „a Marriott legújabb budapesti szállodája” pontosan melyik hotelt jelenti.
Címlapfotó: MTI/Koszticsák Szilárd