Ha lehet, sokszor inkább online vesszük és kiszállítással kérjük

Nagy Donát 2021-05-06 06:41:00
Javult a csomagszállítók és a webáruházak megítélése.

Jelentősen javult az elmúlt két évben a futárcégek és a webáruházak megítélése, a Comnica országos, reprezentatív kutatásában ezek a cégek, valamint az étel-házhozszállítók érték el a legnagyobb tetszésnövekedést 2019-hez képest - közölte a cég az MTI-vel.

A 800 ember megkérdezésével 2021 tavaszán az NRC-vel közösen végzett felmérésben 2019 után újra azt vizsgálták, milyen kommunikációs csatornákon intézik ügyeiket a magyarok, hogyan használják azokat, és mi a véleményük a cégek, szervezetek ügyintézési gyakorlatáról. A legrosszabb ügyintézési élményeket 2021-ben a válaszok alapján a mobil-, internet- és kábeltévé-szolgáltatók nyújtották, a pénzügyi szektor stabilan tartotta második helyét.

A közlemény idézi Horváth Gergelyt, a Comnica üzletfejlesztési igazgatóját, aki szerint a a távközlési szolgáltatókkal szembeni elégedetlenség a koronavírus-járvány miatti lezárásokkal függ össze: a home office, az online oktatás, a több otthon töltött idő érzékenyebbé tehette a felhasználókat, a szolgáltatók pedig nem mindig tudták megfelelően kezelni a szokatlanul nagy számban érkező megkereséseket.

Fotó: Pixabay

Összességében ennek ellenére is javult az ügyfélszolgálatok megítélése: majdnem minden második ügyfél szerint a járvány szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte az ügyfélszolgálatokat, további 8 százalék pedig kiemelkedőnek ítélte  a színvonalnövekedést.

A negatív élményekre ugyanakkor az ügyfelek egy része igen érzékenyen reagál: minden negyedik válaszadóval előfordult már, hogy egy vagy több rossz élmény hatására felbontotta a szerződését szolgáltatójával, egyötödüknek pedig ehhez egyetlen baki is elég volt.

Az elmúlt két évben minden korcsoportban nőtt a digitális ügyfélcsatornák használata, a legnagyobb fejlődést a 60 év felettiek körében tapasztalták a felmérés készítői: míg 2019-ben csak 43 százalékuk, addig idén már 58 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy igénybe vette már az ügyintézésnek ezt a módját. Megjegyzik, hogy ebben jelentős szerepe lehetett a járványnak, amely inkább az időseket zárta el a világtól, így rákényszerítve őket arra, hogy amit lehet, megtanuljanak online elintézni.

Ahogy két évvel ezelőtt, a kutatásban az idén is megkérdezték, hogy úgy általában mennyire "fájdalmas" dolog ma Magyarországon ügyet intézni, és bár az index a tavalyi értékhez képest némileg javult, a válaszok alapján tízből három magyar számára az ügyintézés még mindig a hétköznapi nyűgök egyik minősített fajtája - derül ki a közleményből.

Szólj hozzá!

Lemondott Haba Vilmos, a győri Jobbik elnöke

Facebook-oldalán jelentette be a hírt.

Weöres Sándor és Károlyi Amy beugrott egy feketére a szombathelyi Nagyszállóba

Különös alakok lepték el a bezárt hotel földszinti ablakait. Derkovits Gyula önarcképe is megjelenik.

Gyógygombák és kender: harmónia az egészség szolgálatában

Az idők folyamán a természet ajándékai mindig is fontos szerepet játszottak az egészség megőrzésében.

Megkezdődik a szombathelyi Liget utcai híd felújítása

Jövő héttől lehet forgalomkorlátozásra számítani a környéken.

200 millió forintot nyert Körmend a Rákóczi Ferenc utcai háziorvosi- és fogorvosi rendelők fejlesztésére

Az épületek új hőszigetelt ablakokat kapnak, és LED világítást szerelnek fel.

Belvárosi forgalomkorlátozást hoz magával a szombathelyi Urban pARTy

Szombaton sétáló utcává változik a Kőszegi utca.

Alig 3 millió forint nyereséggel zárta a tavalyi évet a C.P. Portál Kft.

Miközben közel félmilliárd forint volt Varga Jenő, sárvári önkormányzati képviselő cégének a bevétele.

Újra Fröccsnapok lesznek a hétvégén Győrben 

Jön a nyár legpezsgőbb hétvégéje.

Remek rajt a Gyermek OB-n Győrben 

A városban tényleg úszóbajnokok születnek.

Gépjármű-kiskereskedelemre váltott Illés Károly vállalkozása

Továbbra is veszteséget termel a szombathelyi önkormányzati képviselő Kft.-je.