Nagyon nem vagyok útépítési szakember, de outsiderként kicsit furcsának tűnik, hogy az a legpraktikusabb megoldás a buszmegállók kialakításánál, hogy aszfaltozzák az egész utat, majd vissza feltörik a megállók előtt az alig 3 napos burkolatot.
Phenjant nem építették akkora lelkesedéssel, mint most Szombathelyen a Rohonci utat
Alig egy hete, hogy írtunk a szombathelyi Rohonci útról. Milyen jó, hogy ilyen elhúzódó beruházások vannak a városban, különben nem tudnánk miről írni, mi? Szóval elég sokan kikattantak azon, hogy a nemrég felmart Rohoncit újra felmarták, aztán kiderült a Magyar Közút válaszából, hogy ez már a második üteme a nagy, 720 millió forintos állami beruházásnak.
A Rohoncin Szombathelyen éppen ezt csinálják, a feltört szakaszba aztán beton kerül, ezt ugyanis nem fogja szétnyomni a buszok súlya. Ahhoz azonban még hetek kellenek, hogy a betonra ráhajthassanak az autók, így a Haladás pálya előtti szakaszon még hetekig útszűkületre kell számítani.
Olyan történt a szombathelyi Rohonci úton, hogy magad sem hiszed el
Olvasónk szólt, hogy kerekre nyílt szemekkel, csodálkozva hajtott végig Szombathelyen a Rohonci úton, ahol ma már nem akadályozta jelzőlámpa az áthaladását. Gyorsan kiugrottam megnézni, a város egyik fő közlekedési ütőerét, és valóban. A híd korlátai a helyükre kerültek, az aszfalt tükörsima mind a két oldalon, és a közlekedési jelzőlámpák sem akadályozzák már a közeledést.
A Rohonci utat áprilisban kezdték felújítani, bár a város egyik fő közlekedési ütőeréről beszélük, annak karbantartása a Magyar Közúthoz tartozik nem pedig a szombathelyi önkormányzathoz. A magyar állam 720 millió forintot költ el a felújításra.