A korábbiakkal ellentétben ebben semmi rossz nincs, és a kávézótulajok is örülhetnek.
Egyre több olyan poszt jelenik meg a Facebook hírfolyamban, ahol ismerőseink kávézni invitálnak minket.
Az Iszol velem egy kávét? kihívás lényege, hogy jövőre minden hónapban minimum egy baráti és őszinte beszélgetést kell összehozni azokkal, akik erre a leghamarabb jelentkeznek.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?