Mind a tizenkét NB1-es focicsapatot megkereste a Qubit, közülük tizenegy nem árult el adatokat a mezeladásokat illetően. Valószínűleg mert titkolni akarják, olyan keveset. A Ferencvárostól és az Újpesttől kapott választ a lap, de csak annyit, hogy nem kívánják elárulni. Kilenc klub viszont semmit nem reagált a kérdésekre.
Egyedül a DVSC válaszolt a portál kérdésére. Ők gyerekmezekkel együtt 80-100 darabot adtak el a nyáron zárult szezonban. Két éve a Magyar Nemzet ugyanezt a körkérdést tette fel a klubvezetőknek, akkor a DVSC mellett a Haladás és a Vasas is reagált. A szombathelyiek akkor 70 darabot adtak el - akkor még az Adidas szállította a mezeket.
A Haladásnál, Szombathelyen egy magánszemély kezében lévő Kft. üzemelteti az ajándékboltot, 2017-ben 7,2 millió forintos forgalommal.
Az idén nyáron 2Rule-ra váltott csapatok közül a Puskás Akadémiánál és a Diósgyőrnél egyelőre nem kapható az új szerelés, a Haladás weboldalán egy rövidhírben már beszámoltak arról, hogy 14 ezer forint a mez.
A 2Rule mégis nagy üzlet, egyrészt a tao-támogatások miatt, másrészt mivel évente többmilliárdos piacról beszélhetünk csak a focimezek esetében. Nem a rajongók miatt, hanem a játékosok, az utánpótlásban játszók és a sportoló fiatalok veszik elsősorban.