Adjunk együtt új lendületet Szombathelynek - hirdette egy molnió a szombathelyi régi cipőgyár falán az októberi önkormányzati választások előtt. A hirdetés a Fideszé volt, csak hogy azért nem a párt fizetett.
Most birtokunkba került okiratok szerint a nettó 495 ezer forintba kerülő hirdetést a Vasi Friss Rádió Kft. rendelte meg október 1. és 13. között, és végül ez a cég fizette is ki.
A Kft. neve ismerős lehet a frisss.hu és a Frisss FM kapcsán. Ez az a cég, amelyik mind a kettőt üzemelteti. Igaz a Frisss FM egy ideje már a Rádió 1 hálózatához csatlakozott.
Az Opten adatai szerint a Vasi Friss Rádió Kft. ügyvezetője Kis-Kádi Tamás, és egy lépcsőn keresztül tulajdonosa is a cégnek. A Friss Rádió Kft. ugyanis a Gyöngy Rádió Kft. tulajdonában van, amelynek tulajdonosa Kis-Kádi. A Gyöngy korábbi tulajdonosa pedig Koroknai Róbert volt, akinek érdekeltségébe tartozik az Alpok Terra Kft. Ez az az építőipari cég, amelyik a korábbi fideszes városvezetés alatt egyedül nyerte el (egy-két esetben korzonciumi partnerrel) azt az útfelújítási csomagot, amiben 800 millió forintot adott az Európai Unió Szombathelynek.
Egyesek szerint Kis-Kádi nem más mint Hende Csaba (Fidesz-KDNP) országgyűlési képviselő strómanja. Ezt látszik megerősíteni az is, hogy Kis-Kádit, bár zalaegeszergi, Puskás Tivadar (Fidesz-KDNP) a polgármestersége alatt Szombathely képviseletében delegálva lett a Nyugat-Pannon Járműipari és Mechatronikai Központ Nonprofit Kft. felügyelő bizottságába.
Az őszi kampány során még a Vas Megyei Területi Választási Bizottság is elmarasztalta a céget, mert a rádió a híreiben a helyi Fidesz mellett kampányolt.
Tisztán látszik hát, hogy a Vasi Friss Rádió Kft. ezerrel kötődik a helyi Fideszhez.
Ennél sokkal súlyosabb, hogy párt-hirdetést csakis párt pénzből lehet kifizetni. Ellenkező esetben törvénysértés történik. A rendelkezésünkre álló iratok alapján pedig alapos a gyanú, hogy ez történt.
A cég részéről is aggályos, hogy olyan hirdetést fizetett ki, amin nem magát reklámozta, azaz olyan szolgáltatást vett igénybe, ami nem a saját gazdasági tevékenységét szolgálta. A fideszes hirdetés számlájának befogadása felveti a költségvetési csalás gyanúját.
A legnagyobb kérdés persze az, hogy mennyire egyedi ez az eset. A Fidesz ugyanis Szombathelyen látványos módon: óriásplakátokkal, úgynevezett elefántfülekkel, és minden egyéb kültéri hirdetéssel kampányt. Ezek után könnyen előfordulhat, hogy mindezek költségét nem a párt, hanem több esetben egy külsős cég állta.
Szólj hozzá!
Az ukrán balek egy fekete takaró mögé rejtette a szajrét.
Neten és telefonon is van erre lehetőség.
Az intim együttlét erősíti a bizalmi köteléket és erősebbé kovácsolja a párokat.
A motorháztetőt és a szélvédőt is megtaposta, illetve a járművön végigfutott.
154 új köztéri kamerát szerelnek fel a városban.
Adományokat várnak a Tiszta Hang nyomtatási költségeihez.
Augusztus 9-én, és 10-én rendezik meg a szokásos városrészi kulturális-, és sportnapot.
A cél a régió kiemelt fejlesztési területté emelése.
A Házhoz megyünk! program ezúttal Szentgotthárdon és Körmenden folytatódik.
Aki ma arra menne, erre számítson.
A második rész 1 milliárd 300 millió forint támogatást kapott.
A járműveikkel bent parkoló autósokat az üzemeltető arra kéri, hogy a létesítményt legkésőbb július 20-ig hagyják el!
50-60 busz állt be a vonatok helyett.
Retro nap.
A gazdasági haszonállatok ápolása kiemelkedő fontosságú, hiszen ez közvetlenül befolyásolja az állatok egészségét, a termelési eredményeket és a gazdaság fenntarthatóságát is.
Szolnokon, és Székesfehérváron játssza hazai meccseit a csapat.
A szuveNERista Fidelitas megmondta a tutit.