Múlt csütörtökig több, mint 5 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre Koncz Zsófia, a tegnapi időközi választás fideszes nyertese - tudosított az RTL Klub.
A költésre a Facebook szabadon elérhető adatai világítottak rá.
Mindez azt jelenti, hogy a hétvégi, szerencsi választás fideszes kampányköltése bizonyosan túllépte a törvényben leírt felső összeget.
Sőt, ez csupán a közösségi médiára költött pénz, nincsenek benne sem a plakátok, az események, de még az akciós krumpli-, és hagymaosztások sem.
Szavazatokért krumplizik a Fidesz Tiszaújvárosban
Kedvezményes őszi „éléskamra-akciót" tart a tiszaújvárosi Fidesz. A nemrég közzétett plakát szerint a burgonya kilóját egy százasért adják majd, a vöröshagyma kilója pedig 133 forint lesz. Fidesz Tiszaújváros added a new photo. Az akciós zöldségvásárt éppen oda szervezték meg hétvégére, ahol időközi országgyűlési választás.
A tévécsatorna megkeresésére a Fidesz-KDNP nem cáfolta, hogy jelöltjük túllépte a kijelölt felső határt.
Elrontott magyar zászlóval kampányol a Fidesz parlamenti képviselőjelöltje Borsodban
Az Alfahír szerint Koncz Zsófia, a borsodi időközi országgyűlési választás fideszes képviselő-jelöltje a kampányában konkrét témákról alig szólal meg, ezért inkább a Fidesz pártpropagandáját tartalmazó füzettel próbál szimpátiát ébreszteni. Ebben a kiadványban többek között arról van szó, hogy a körzetben rengeteg eredményt ért már el a kormánypárt.
A nagy erőkkel kampányoló Koncz 50,87, ellenfele, az ellenzéki összefogás által támogatott jobbikos jelölt, Bíró László 45,9 százalékot szerzett az előzetes eredmények alapján.