Nem hatmillióba, csak hatvanezerbe került Karácsonyék aszfaltfestésének lemosása

ugytudjuk.hu 2020-06-23 14:10:00
Egész reggel attól volt hangos a propagandamédia, hogy milyen drága volt lemosni a Karácsonyék által felfestett feliratot – csak nem mondtak igazat, mint az most az FKF közleményéből kiderült.

„Saját városában rongált Karácsony” – harsogja tegnap óta a propagandamédia, miután az ellenzéki főpolgármester a minap tüntetést tartott a fővárosban a Budapestet szerinte érő kormányzati diszrkimináció miatt, amelyen egy feliratot is felfestettek az aszfaltra a Lánchíd mellett. A Ripost nevű kormánypárti bulvároldal szerint a a grafitti eltakarítása akár 5-6 millió forintjába is kerülhetett a fővárosnak, ez az összeget harsogta aztán a Fidesz Facebook-oldala is.

A Fővárosi Közterület-fenntartó most közleményt adott ki, amely szerint

a takarítás a valóságban 60 ezer forintba került.

A közleményt teljes terjedelmében közöljük:

„Ma a Ripost.hu online portálon olyan, az FKF Nonprofit Zrt. vasárnap éjszakai munkavégzését kedvezőtlen színben feltüntető írás jelent meg, amelyet több sajtóorgánum is átvett. A konkrét munkavégzésről összeállított írásban számos, nem helytálló információ szerepel.

Az FKF Nonprofit Zrt. a hivatkozott közterületi takarítási munkát előre egyeztetett és megrendelt, szolgáltatásként igénybe vehető tevékenység keretében végezte el. Az adott helyszínen két magasnyomású vízsugárral, összesen két óra alatt végeztük el a feladatot, így az árajánlatnak megfelelően 58.800,-Ft + ÁFA összeg kerül leszámlázásra. További költség nem merült fel.

Fontos megemlíteni, hogy az Társaság dolgozói heti hét nap, három műszakban látják el feladataikat. Az FKF által elvégzett szakszerű felirat-eltávolítást a Társaságnál rendszeresített, biológiailag lebomló vegyszerrel végezte el. Megjegyezni kívánjuk, hogy a helyszínen munkát végző kollégáink beszámolója alapján a médiában megjelent riport és fotók készítője a kollégák kérésére sem fedte fel kilétét és megbízóit, és nem vette tudomásul kérésüket, miszerint nem járulnak hozzá nyilvánosság elé szánt fotókon való szerepléshez.”

Szólj hozzá!

Hatszor bukott meg a próbavásárláson egy budapesti boltos

A maximális időtartamú üzletzárás mellé maximális mulasztási bírságot is kiszabott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

Virágos versenyt hirdettek Győrben

Május 1-től lehet nevezni.

Akkorát ferdített a valóságon a győri Fidesz, hogy a sánta kutya is beleremeg!

Az iskolák támogatása kapcsán sikerült alternatív módon értelmezni az igazmondást. 

Ismét intézményvezetőt vált a szombathelyi MMIK

Csercsics Rita lemondott a posztról.

Nehéz szülés volt, de végre újra nyit a Győrszentiváni Lakossági információs Iroda

Hosszú hónapok vitáját sikerült pozitívan lezárni, jövőbe mutató tanulságokkal.

Ismét elszabotálta a Fidesz, hogy legyen második alpolgármestere Győrnek

Pintér Bence kabinetfőnöke másodszori nekifutásra sem kapta meg a pozíciót.

Mesés bőrápolási lehetőségek tű nélküli kezelésekkel

Gondoltál már arra, hogy a szép és egészséges bőr elérése ma már egyszerűbben is kivitelezhető?

Június 13 és 16 között rendezik idén a Bloomsdayt Szombathelyen

Ez évben is bővül Közép-Európa legnagyobb szabadtéri kortárs kiállítása.

Folytatódik a győri városháza luxusautótalanítása

Pintér polgármester visszaadja a harmadik Audi A6-ost is.

Megkezdődött a Szombathelyi Kézilabda Klub és Akadémia pénzügyi átvilágítása

Az egyesület akkor kaphatja meg az önkormányzat 40 millió forintos támogatását, ha a vizsgálat mindent rendben talál.

Megbüntette a bíróság azt a férfit, aki tévéket dobott ki a szombathelyi Erdei iskola úton

A készülékekből akár nehézfémek is a talajba kerülhettek volna.

Szombathelyi szupermarketből akart rabolni 2 férfi

Szeszesitalt és csoki szemeltek ki zsákmányul.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz

Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.