A Facebook tavaly decemberben kezdett el bevezetni egy új kezelőfelületet, ami sokkal jobban hasonlít a mobiltelefonokra készített megjelenéshez: eltűnt az ikonikus kék fejléc, a betűk jóval nagyobbá váltak, az összes felület letisztultabb és mindenhol megjelentek a lekerekített gombok.
Az új dizájn mostanra az egész világon elérhető, persze nem mindenkinek nyerte el a tetszését, de még jelenleg is adott a lehetőség váltogatni a régi és a friss megjelenés között.
Egészen szeptemberig, onnantól ugyanis már nem lesz más választás: meg kell szoknunk az új felületet.
A fejlesztők egy külön üzenetben is felhívták a felhasználók figyelmét arra, hogy az ősz kezdetével a megújult felület válik alapértelmezetté. Lezárul tehát egy korszak, ami hasonló ahhoz, mint amikor 2011-ben megjelent az idővonal a választható borítóképpel és a többivel az addigi, manapság már fapadosnak tűnő felület helyett.
Fotó: Getty Images