Tavaly szinte a csapból is az folyt, hogy milyen rossz állapotban van az M1-es autópálya. Volt, aki a kátyúkat számolgatta rajta, Győrtől Budapestig 163-ig jutott.
A kormány aztán be is jelentette, hogy első körben felújítják a pályát, vagyis megpróbálják kátyútlanítani annyira, amennyire csak tudják. Második körben pedig azt helyezték kilátásba, hogy a 2x2 sávos sztrádát 3x2 sávra bővítik.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. holnapján a napokban jelent meg az M1-es bővítés
ének előkészítését. A fejlesztést két szakaszra osztották a szakemberek.
Az első az M0-ás és Tatabánya-Újváros közti szakasz, itt 47 kilométeren kapna plusz sávot az M1-es.
A második szakasz pedig Tatabánya-Újváros és Győr közötti 46 kilométeres hosszon jelentene fejleszést.
Arra vonatkozóan még nincs konkrét dátum, hogy a beruházás mire valósulna meg, az biztos, hogy az első szakasz esetében a megvalósíthatósági tanulmánny, és a környezetvédelmi engedély a beruházó, vagyis a magyar állam rendelkezésére állnak.