A napokban levélben kereste meg a Vodafone Magyarország vezérigazgató-helyettesét Kopcsándi József (Éljen Szombathely!), szombathelyi önkormányzati képviselő. A Vodafone nemrég fuzionált a UPC-vel. A politikus pedig arra kívánta meg felhívni a cég figyelmét, hogy amíg korábban Szombathelyen a UPC ügyfélszolgálati irodájában egy teljesen ügyfélbarát körülmények között lehetett ügyet intézni, addig most a Vodafone irodájába bejutás előtt akár egy órát is a szabadban kell várakoznia az ügyfeleknek. Az irodába bejutva pedig a pultok előtt továbbra is állni kényszerülnek az ügyeiket intéző lakosok. A cégtől azt kérte, hogy vizsgálják meg annak a lehetőségét, hogy miként tudnának ezen változtatni.
A Vodafone válaszlevelében kitért arra, hogy megpróbálnak mindent megtenni azért, hogy ügyfeleik maradéktalanul elégedettek legyenek, majd a kellemetlenség kompenzációjára felajánlottak a képviselőnek 10 ezer forintot.
Kopcsándi a felajánlást visszautasította, majd ismét arra kérte a céget, hogy próbáljanak a szabadban várakozás problémájára megoldást találni.