Az ősz nagy újdonsága a Pöttyösnél a szezon kedvencének számító gesztenye találkozása a friss túróval. Szeptembertől már a boltokban a gesztenyés Pöttyös, amivel 50 éves hiányt pótol a márka, hiszen eddig még sosem volt ilyen ízű termékük, írja a szeretlekmagyarorszag.hu.
A Pöttyös-kedvelők időről időre szeretnek megkóstolni új ízeket, ezért az eddigi tizenegyféle ízváltozatból álló paletta most egy igazi őszi csemegével,
a gesztenyés Túró Rudival bővült.

Az Óriás gesztenyés szeptember 14-től elérhető az üzletekben, sőt ötdarabos kiszerelésben is kapható lesz majd.
Szólj hozzá!
Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?