Egységesítik a fővárosi önkormányzat, illetve az alá tartozó cégek és márkák arculatát,
az erre kiírt tendert pedig negyven pályázat közül az Elevate nevű győri ügynökség nyerte el.
A nyílt pályázatra több mint 40 pályamű érkezett, melyből hatfős zsűri választotta ki a nyertest. A kiválasztásban kiemelt szempontot jelentett, hogy egyedi, fiatalos és karakteres arculati megoldás legyen a győztes munka, a jelenlegi márkára építsen és kiegészítse azt. További kiemelt szempont volt az is, hogy a megoldás minden médiafelületen alkalmazható legyen, de agilisan használható karakteres designelemeket jelenítsen meg.
„Budapest ernyőarculatának megalkotása azért volt nehéz feladat, mert a fővárosi cégek személyisége esetén egymástól kifejezetten távoli elemeket kellett közös nevezőre hozni úgy, hogy identitásuk is körülírható legyen. A koncepció megtervezése során fontosnak tartottuk az új városvezetés által megkezdett irány jelölését. Így jutottunk el a centrális kompozícióhoz, melyben megjelenik az egyenlőség, a nyitottság, és a fenntarthatóság fogalma. Egy olyan nyitott rendszer megalkotása volt a cél, mely aktuális vizuális trendektől függetlenül, hosszú távon képes működni úgy, hogy a szervezetek egyéni értékei kompromisszummentesen leképezhetőek legyenek” – írta le a koncepciót Horváth Zoltán és Paris Noble, az ügynökség alapítói.
Faix Csaba, a BVA ügyvezetője elmondta, várhatóan néhány év munkájába is beletelhet, mire minden egyes intézmény arculatát lecserélik az új dizájnra.