Kedden valamikor este 6 és 7 óra között jártam a szombathelyi nagy Tesco környékén. Feltűnően könnyen lehetett közlekedni, aminek csak az egyik magyarázata az, hogy a város egyik fele Vonyarcvashegyen, a másik fele meg a horvát tengerparton lazul.
A másik pedig az, hogy bekapcsolták a vadonatúj jelzőlámpákat a Zanati úti autómosónál, és a Tescónál is.
Kikanyarodni sosem volt olyan könnyű, mint ezen az estén.

Örök nyári élmény marad, köszönöm, hogy megoszthattam.
Szólj hozzá!
Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?