Az egyik autós cég indított el azt a kezdeményezést, amiben meghív minden magyar gyermeket és fiatalt (0-15 éves korig), hogy vegyenek részt a 14. Toyota Álomautó Rajzversenyen, amelynek címe „Álomautó 2020”.
Az akcióban most olyan „álomautót" rajzolhatnak az óvodások, kisiskolások, amellyel a család szívesen körbejárná a Balatont vagy Bükfürdő környékét. Az utazást népszerűsítő akciót Füred Kapitány, a turisztikai szakemberek által létrehozott mesehős és barátai szervezik, de szorosan együttműködnek a világ legnagyobb rajzversenyével is.
A kampányban arra szeretnének rávilágítani, hogy a rajzolásnak és a szabadban való játéknak is fontos szerepe van a gyerekek személyiségfejlődésében.
– mondta Éskovács Péter, a kampány egyik szervezője.
Aki nem tudja leadni gyereknapon rajzát, annak sem kell elkeserednie. Június 30-ig erre a linkre kattintva online is leadhatók az alkotások.
A legjobbak bekerülnek majd az európai döntőbe, a győztes pedig Japánba is elutazhat.
A szülőknek azt ajánlják a szervezők, hogy figyelmesen olvassák el a linken található pályázati kiírást, mert csak így van esély a győzelemre.
Az akció szervezői arra szeretnék rávenni a családokat, hogy ezen a napon kiránduljanak is. Ezért olyan helyeken válthatók be a rajzok, amelyek turisztikai övezetek környékén találhatók.
- Balatonfüreden a Bagaméri fagylaltozó várja a gyerekeket
- a Somló hegy lábánál az ajkai Kristály Cukrászda,
- Bükfürdőn a Caffe Kiss és Erőss a gyereknapi partner,
- Mátrafüred vonzáskörében a noszvaji Rozika Cukrászdában lehet rajzzal is fizetni.
Idén ez a 14. álomautós versenye a japán márkának. Az elmúlt 13 évben 6.2 millió gyermek csatlakozott az akcióhoz. Több mint 100 országból érkeztek pályázatok, így nyugodtan elmondhatjuk, hogy minden bizonnyal ez a világ legnagyobb rajzversenye.
„Az akcióban még sosem működtünk együtt magyar mesehőssel. De most nagyon örülünk annak, hogy Füred Kapitány segítségével a magyar turizmust is népszerűsíthetjük."
– mondta Varga Zsombor, a Toyota Central Europe Kft. PR-menedzsere.