Oké, hogy narancslevet máshol is tudsz inni, de itt csak ezt árultak.
Kissé szürreális volt a rácsos ablakokon keresztül üzemelő frissenfacsart narancslevező Szombathelyen a Petőfi Sándor utcában, de végül is jó ideig működött a városban. Én mindig csodálkozva mentem el mellette, hogy hogyan lehet, hogy életképes az üzlet, amikor a frissen préselt gyümölcsnedven kívül mást az üzletben nem árultak. Ám most úgy néz ki, hogy utolérte a vég, bezárt.

A bútor már nincs a helyiségben, építési anyagok vannak bent hagyva, így még bízni lehet abban, hogy a narancsos biznisz hamarosan újra nyit, csupán most felújítás miatt üzemel a préselő.
Frissítés!
Facebookon kaptuk a hírt, hogy a narancslé-kisüzem nem zárt be, átköltözött a szomszédos Berzsenyi Könyvtárba. Vivát!
Szólj hozzá!
Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?