Aki kiemelkedő reklámeszközt akar tervezni, annak figyelemfelkeltő szövegre és grafikára lesz szüksége. Fontos továbbá, hogy a rajta szereplő információk valósak legyenek, emellett legyen jól látható a logó, a szlogen és minden egyéb grafika. A szórólap méretek azonban még meghatározóbbak lehetnek, hiszen minden célcsoportnak másra van szüksége.
Mire jó egy szórólap?
A Plakát Nyomda szórólapjaival tájékoztathatjuk a vásárlókat az árakról, akciókról, egyéb promóciós lehetőségekről. Bemutathatjuk vele a cégünket, a termékeket, a szolgáltatásokat, keresztpromóciókat hozhatunk létre, valamint előre beharangozhatjuk vele az egyes eseményeket.
A szórólapot bármilyen, márkával kapcsolatos rendezvényen, kiállításon osztogathatjuk. Egy valóban hiteles és figyelemfelkeltő reklámeszköz, ami még mindig reneszánszát éli. Persze nagyon nem mindegy, hogyan van megtervezve.
Egylapos szórólap
Ez azok számára lehet ideális választás, akik az ügyfelek vagy a vásárlók kezébe egyedi anyagot szeretnének adni. Általában ez a legolcsóbb, aminek hatására megismertethetjük az emberekkel a termékeinket és a szolgáltatásainkat.
Könnyedén felpörgethetjük vele az üzlet forgalmát, népszerűsíthetjük vele a rendezvényeket, valamint a kampányainkat. Akciókat oszthatunk meg, olyan lehetőségeket kínálhatunk, amit máshol nehezen tudnánk elterjeszteni.
Ez mindig egy remek ár-érték arányú marketingmegoldás lesz. Egyszerű, négy oldalán szépen körbevágott lap, aminek egy és két oldalára is nyomtathatunk információkat.
Általában A/4-es megoldásban készülnek, de rendelhető A/5, A/6, valamint LA/A-es nagyságban is. A vastagság kapcsán a legelterjedtebb a 90-135 g/nm-es változatú ofszet papír, de kérhető még fényes, valamint matt műanyag is.
Hajtott szórólapok
Aki fontos információkat osztana meg a fogyasztókkal, amelyek bemutatására nem elegendő egyetlen A/4-es lap, annak a hajtott változat lesz a legjobb megoldás. Ezen ugyanis több tartalmat is fel tudunk tüntetni azok számára, akiket érdekel az adott márka vagy rendezvény. Nem beszélve arról, hogy itt sokkal több lehetőségünk van a kreativitásunk kibontakoztatására, hiszen bőven akad hely grafikák megjelentetésére.
A szórólapméretek közül ez azok számára lesz jó megoldás, akik prospektusszerű reklámeszközt szeretnének létrehozni a vásárlóiknak. Az 1-3 hajtással készült kiviteleket foldernek nevezzük, amik kapcsán a hajtási módszer többféle lehet.
A nyomdák számára ma már szinte semmi sem jelenthet akadályt, ha arculati elemről és méretről van szó. Egy jó szövegezéssel és a különleges elemekkel azonnal felhívhatjuk magunkra a figyelmet, ezáltal nagyobb az esély arra, hogy az érdeklődők minket választanak a versenytársakkal szemben.
Szponzorált tartalmat olvastál!