Küldési időpontok és tesztelések kérdései
Az Amazing AI a mesterséges intelligenciával készült tartalmak szakértője. A kutatásaik szerint viszonylag nagy a különbség a megnyitásban és kattintásban a hírlevelek kiküldési idejétől függően. Ráadásul ennek eldöntése bátran rábízható a mesterséges intelligenciára. Jobban tudja ugyanis, hogy mikor érdemes kiküldeni a kampányelemeket.
A gépi tanulás segítségével ugyanis a szoftver megtanulja, hogy az adott feliratkozó mikor nyitja meg a levelet. És akár emberenként különböző időpontban is képes kiküldeni a híreket, ami kézi beállítások mellett képtelenség lenne. A mesterséges intelligencia továbbá képes arra, hogy automatikusan generáljon tárgymező-szövegeket. Ráadásul tesztelni tudják azok hatékonyságát, hogy kiválasszák a legjobban működő változatot.
Termékajánlók, akciók és kreatívok világa
Képes lehet a mesterséges intelligencia a nemrégiben megtekintett termékek és a vásárlási és böngészési előzmények alapján személyre szabott termékajánlásokat adni? Természetesen igen! Az e-mail-marketinggel foglalkozó szakemberek is alkalmazzák, így ma már kifejezetten fejlett AI eszközök állnak rendelkezésre.
A weboldalakon vagy a közösségi médiában keresgél a felhasználó valamilyen terméket? A mesterséges intelligencia képes arra, hogy kapcsolt vagy hasonló termékekkel küldjön neki azonnal automatizált ajánló hírlevelet. Ráadásul akár ugyanazt a terméket is ajánlhatja neki, amit a konkurenciánál megtekintett. Itt azonban egy jobb ajánlat, egyedi kedvezmény vagy kupon is szerepel már a termék mellett.
A marketingben fontos, hogy a címzett úgy érezze, hogy az e-mailt egy ember személyesen neki írta. Nemcsak a stílus számít, hanem a relevancia is, azonban képtelenség ilyen leveleket egyesével, személyre szabottan megírni. Az AI segítségével azonban elérhető, hogy úgy tűnjön, mintha nem egy számítógép generálta volna a levelet.
Az AI eszközei ugyanis képesek arra, hogy elemezzék a vásárlói magatartást és az érdeklődési köröket. Így az ezekből származó adatokból a leginkább megfelelő, személyre szabott tartalmat állítsák elő.
Mi legyen a küldési gyakoriság?
Ez a fogalom azt jelenti, hogy milyen gyakran érdemes e-mailt küldeni a feliratkozóknak. A cél is nyilvánvaló: a lehető legnagyobb konverziót és bevételt eredményezze ez a kampány, miközben minél kevesebb legyen a leiratkozó. Az AI segíthet: a mesterséges intelligencia minden egyes felhasználó esetében a korábbi viselkedésből származó adatok alapján meghatározza az ideális gyakoriságot.
Az Amazing AI csapata kiváló anyagokkal segíti azokat, akik szeretnének többet tudni az AI működéséről és világáról. Amennyiben úgy érzed, hogy ezeket az eszközöket neked találták ki, úgy érdemes ellátogatnod a honlapjukra.
Szponzorált tartalmat olvastál!